Ons naschoolse aanbod

Naast een solide programma van goed onderwijs in burgerschap, Engels vanaf groep 1, wereldoriëntatie en de basisvaardigheden taal en rekenen binnen schooltijd besteden we ook nog extra aandacht aan talentontwikkeling. Het mag niet ten koste gaan van het lesprogramma in basisvaardigheden en daarom doen we dat met een naschools aanbod.

Dit schooljaar hebben we weer een divers aanbod kunnen realiseren. Bewegen is gezond. Het verbetert de conditie en coördinatie, is goed voor het zelfvertrouwen, het helpt bij het reguleren van emoties en het heeft een positief effect op schoolprestaties. Daarom zitten er ook een aantal sportieve activiteiten in ons aanbod.

Sport & spel

Zo is er een sport&spel activiteit voor de onderbouw. In deze les worden aan behendigheids-, tik-, samenwerkings-, concentratie- en ontspanningsspelletjes gegeven. Voor de bovenbouw zijn er bootcamplessen. Daarin wordt er aan de conditie en uithoudingsvermogen gewerkt. En in het voorjaar komt daar skate les bij.

Creativiteit

Creativiteit stimuleert het brein. Met de muzieklessen en het bloemschikken is er voor ieder wat wils. De meeste lessen lopen van vakantie tot vakantie. Daarna volgt een nieuwe inschrijfronde en komt er een andere bouw aan de beurt. We zijn trots dat wij deze activiteiten gratis kunnen aanbieden.